Nova derrota del Badalona davant el Prat (1-2)

12.11.2012 23:08

Derrota del Badalona davant el Prat a casa per 1-2, en un partit en el qual potser ha merescut alguna cosa més, però no ha aconseguit materialitzar les jugades. Tal com ha dit el míster a roda de premsa, ha faltat atenció i tensió en algunas fases del partit.

Els primers minuts de partit s'han caracteritzat per la igualtat, els dos equips es respetaven i estaven a l'espera. El Badalona és el que ha començat dominant. Canario ha tinhgut la primera ocasió del partit prop del quart d'hora de partit, que ha xutat desde la frontal de l'àrea, però la pilota ha sortit desviada. Minuts després, Pelegrí ha rematat amb el cap un centre de Juanma, però surt alta. I a la jugada següent, el Prat s'avança al marcador. David López creua la pilota i Marcos no pot fer res. Sense fer gairebé res, el Prat es va al descans amb un 0-1. I al descans ens anem amb aquest resultat.

A la segona meitat, Cámara va buscar la reacció ràpidament, donant entrada a Borja, Sergio i Gabri, però aquesta reacció no va arribar. Al minut 73, Kante ha fet el segon després de rematar un córner. Abans d'aquesta jugada, res de res per cap dels dos equips. I als últims deu minuts, va passar de tot. El Badalona sí que va reaccionar i Borja amb un remat de cap està a punt de sorprendre el porter visitant. I Gabri al minut 80 marca el gol escapulat, després de ser el més llest dins l'àrea en una jugada embarullada. I minuts després, Canario envia la pilota al pal, esvaïnt-se les opcions d'empat. Ferrón va ser expulsat després de dues grogues.

Així doncs, nova derrota al Camp del Centenari del Badalona, que no coneix la victòria a casa desde la primera jornada de lliga.

A roda de premsa, Albert Cámara lamenta la poca atenció i tensió del seu equip. Per la seva part, Gabri afirma que tots han de donar el màxim, i que junts han de sortir endavant.

El proper partit serà el cap de setmana següent davant el Reus, on el Badalona buscarà tornar a la senda de la victòria.

 

----------------------------------------------------------

 

Derrota del Badalona ante el Prat en casa por 1-2, en un partido en el cual ha podido merecer alguna cosa más, pero no ha conseguido materializar las jugadas. Tal como ha dicho el míster en rueda de prensa, ha faltado atención y tensión en algunas fases del partido.

Los primeros minutos de partido se han caracterizado por la igualdad, los dos equipos se respetaban y estaban a la espera. El Badalona es el que ha comenzado dominando. Canario ha tenido la primera ocasión del partido cerca del cuarto de hora del partido, que ha chutado desde la frontarl del área, pero la pelota ha salido desviada. Minutos después, Pelegrí ha rematado con la cabeza un centro de Juanma, pero sale alta. Y en la jugada siguiente, el Prat se avanza en el marcador. David López cruza la pelota y Marcos no puede hacer nada. Sin hacer casi nada, el Prat se va al descanso con un 0-1. Y al descanso llegamos con este resultado.

En la segunda parte, Cámara buscó la reacción rápidamente, dando entrada a Borja, Sergio y Gabri, pero esta reacción no llegó. En el minuto 73, Kante hace el seguno después de rematar un cóner. Antes de esta jugada, nada de nada por parte de los dos equipos. Y en los últimos diez minutos, pasó de todo. El Badalona sí que reaccionó y Borja con un remate de cabeza está a punto de sorprender al portero visitante. Y Gabri en el minuto 80 marca el gol escapulado, después de ser el más listo dentro del área en una jugada embarullada. Y minutos después, Canario envía la pelota al palo, yéndose las opciones de empate. Ferrón fue expulsado después de dos amarillas.

Así pues, nueva derrota en el Camp del Centenari del Badalona, que no conoce la victoria en casa desde la primera jornada de liga.

En rueda de prensa, Albert Cámara lamenta la poca atención y tensión de su equipo. Por su parte, Gabri afirma que todos han de dar el máximo, y que juntos tienen que salir adelante.

El próximo partido será el fin de semana siguiente ante el Reus, donde el Badalona buscará volver a la senda de la victoria.